my love my soul and my everything

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 30, 2010

dreaming

alhamdulillah incik saiful back for good last 2 months. im not alone anymore. yeay!!

tiap2 hari pg kerja sama2. he's the pilot and me the boss.

last mth i want o check up during period time and the doc gave me "clomide"
doktor ckp makan tiap2 mlm before tdo dr 2nd day period sampai day 6th. and MESTI bersama dgn suami pd hari ke 10, 12 & 14. mesti mean WAJIB. hari yg lain2 adalah percubaan, :)

last two weeks i keep dreaming about baby boy. dh 3 kali mimpi yg berlainan tp semua pasal baby boy. bile tye incik saiful die ckp cube check kt internet. lps check xde jawapan pon.

maybe sb i really need a baby.

oh fyi kt ofis dh ade 3 org yg tgh pregnant. n ade mcm2 gaya.

but i hope everything will be fine.

psst : need to find a sandal. all the high heels can put in a store.

1 comment:

merahjamboo said...

dear, first cycle clomid terus dapat yeh?;)eheh...